/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Dropbox
Fra : jepser30
Vist : 179 gange
50 point
Dato : 28-12-19 17:25

Jeg har et kamera der automatisk sender fotos til en ftp server så jeg kan tilgå dem når jeg har lyst og tid. Men Dropbox må jo også kunne denne funktion? Jeg synes bare ikke jeg kan se hvordan jeg uploader til Dropbox fra en automatisk enhed... Kan nogen hjælpe om det er muligt?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-12-19 11:17

Hvis din FTP-server er på dit eget net, så kunne FTP mappen med billeder evt. synkroniseres med Dropbox på din PC?

Svært med de få oplysninger?
Hvilket kamera?
Hvor er hvilken FTP-server?

Har Dropbox' app på min Android telefon, og der kan man sende billeder automatisk til sin Dropbox, der så synk'es til PC.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-01-20 22:16

Hvilket kamera? eller server ??
Kameraet kan være LÅST til kun at uploade til en bestemt side/ ftp
Sender det via WIFI eller kabel?

Så skal du ændre det i dit kamera.
Ellers kan du vel ? viderestille din ftp server.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-01-20 22:18

Sorry, det var bare (næsten) en gentagelse af forrige svar.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-01-20 23:54

Ja, men hvorfor reagerer spørgeren ikke?

Annuller spørgsmålet
Fra : jepser30

Dato : 07-01-20 09:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål