/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone 6s manual på dansk.
Fra : Eyvind
Vist : 277 gange
100 point
Dato : 22-12-19 12:05

Hej
Jeg påtænker at skifte fra Samsung a3 til iphone 6s-
Samsung har en dejlig manual som jeg har printet ud men til iphone kan jeg kun finde spredt omtale.................................eller er det bare mig der ikke kan finde en ordentlig manual på dansk.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 110 point
Dato : 22-12-19 12:20
Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-19 14:59

Tak clou - der står det meste, af det jeg gerne vil vide.
Den har nogenlunde samme størrelse som den Samsung jeg er ved at kassere.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-12-19 23:46

Jeg har iphone6 og der ligger manualen inde i telefonen på dansk.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 24-12-19 09:37

Der har aldrig ligget en manual i min æske når jeg har hørt nye iphone, Alimak

Godt hvis manualen virker for dig, Eyvind!

Glædelig Jul fra
Clou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-12-19 11:56

alimak mener nok at der er en henvisning til at hente den vejledning.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-12-19 13:21

Jeg har prøvet at finde den nu ,men jeg kan ikke finde den.Måske er det en app som jeg har slettet.Eller så husker jeg helt forkert.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-12-19 13:26

Det er en app som fulgte med der heder "Tips" der står det mange nyttige tip om hvordan du bruger telefonen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-19 18:42

Ok alimak
Men jeg har ikke købt den endnu................spekulerer bare på det, fordi min Samsung A3 driller mig lidt.
Jeg har faktisk en iphone 4s som egentlig er god nok, men mine gamle øjne skal bruge en større skærm.