/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejlmeddelelse
Fra : Ammitz
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 20-12-19 16:04

Jeg har fået en fejlmeddelelse.
En fil mangler: rtl120.bpl
Hvilket program hører den til?
Hvordan får jeg repareret fejlen, - uden at det ødelægger noget på min eller velfungerende PC?
Og uden at jeg skal tilkøbe et program!

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 20-12-19 16:07

Du kan hente værktøj her:
https://wikifixes.com/errors/dll/rtl120.bpl/

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-19 16:17
Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 20-12-19 18:52

Tak for svaret Brassovitski.
Dette så ud til at virke, uden jeg skulle købe programmet!
Tak for hjælpen...

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 20-12-19 20:49

Men efter at have kørt programmet, blokerer det for normal nedlukning.
Derfor afinstallerede jeg programmet igen, - først på avanceret, men så kom fejlen igen.
Derpå igen en installation, og nu afinstallerede jeg programmet igen, - men denne gang bare på sikker. Herefter fungerer det som det skal.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-12-19 21:59

Super at du fik løst problemet.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 21-12-19 12:00

Ja, det fungerede i går da jeg afprøvede det, - men i dag da jeg lukkede systemet op igen, - var den stadig gal, - filen mangler stadig, - så det har alligevel ikke hjulpet.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-12-19 15:49

Har du tjekket for virus? Det er jo lidt underligt at filen først lægges på plads/repareres og så mangler igen.