/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Club3000
Fra : thomas2610
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 02-07-03 07:26

Hej
Før jeg vil besøge Club3000 i Rødovre, ville jeg høre om der skulle være nogle herinde som har været der. Jeg tænker på om der er 2 - 3 Herskerinder til 20 - 30 slaver.
Er det sikker sex der dyrkes, det er det vist ikke på de billeder på hjemmesiden, men det er måske kun modelfoto.

Jo, jeg har kigget på deres hjemmeside, men det er din mening jeg vil høre.

Tak for svar

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 02-07-03 10:45

Kender ikke stedet, men sikker sex er kun digselv der dyrker, du ved vel hvor grænsen går...

Annuller spørgsmålet
Fra : thomas2610

Dato : 29-05-06 20:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål