/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Forstørrelse
Fra : omahexen
Vist : 344 gange
300 point
Dato : 06-12-19 08:07

Jeg har modtaget nogle tegninger som PDF,hvor der er tilhørende tal,som imidlertid er meget små,derfor vil jeg gerne have tegningerne forstørret og udskrevet,hvordan gør man det ?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-12-19 08:11

En mulighed er jo at tage et udsnit af siden med dit klippeværktøj og udskrive det som en jpg.fil.

Alt afhænger jo selvfølgelig af hvilke programmer du arbejder med.

Accepteret svar
Fra : palleby

Modtaget 310 point
Dato : 06-12-19 08:44

holde ctr. tasten nede og trykke + flere gange gør det større og ctr. - gør det mindre-
CTR 0 nulstiller det på skærmen.. Så kan du da læse det... prt sc (printscreen) kan så sættes ind i word. f. ekspl.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 06-12-19 15:35

Når jeg skal printe kan jeg skalerer i mit udskriftsvindue til den størrelse jeg vil have. Kan du ikke klare så prøv at sende filen.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 07-12-19 09:07

Har prøvet ovennævnte,men synes ikke at det virker.Det drejer sig om tegninger fra Artitec,50.130 coaster.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 11-12-19 09:40

Tak for svaret palleby.