/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
icq problemer
Fra : alfa
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 02-07-03 02:35

Hej. Jeg har lidt problemer med mit icq program. Når jeg starter programmet op, snurrer blomsten bare rundt i nogle sekunder, derefter stopper den med at dreje rundt, og så står der bare en stille blomst midt på skærmen, men den vil ikke gå ind i icq. Det virkede før i winXP, men lige pludselig virkede det ikke mere, må være et program som jeg har installeret som laver softwarekonflikt, ihvertfald mit bedste forslag indtil videre. Jeg har afinstalleret icq flere gange, og downloadet en anden version af den for at se om det hjalp, men det gør det heller ikke. Nogen gode forslag til at løse problemet???

Kommentar
Fra : Egon.Weber

Dato : 02-07-03 03:04

Jeg fik osse problemer med 2003-versionen, hvis du har din "gamle" 2002 liggende på din hd, så geninstaller den, det virkede her!

Hilsen

Egon

Kommentar
Fra : Jackel

Dato : 02-07-03 08:31

prøv evt at bruge "ICQ Database Converter" 2003 versionen kan godt fucke lidt op nå man har mange i sin liste :)
så om det evt ikke hjælper dig

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-03 10:40

jeg vil anbefale jer at bruge Trillian. det er et program der samler flere i en ( fx. ICQ & MSN )

Grunden til at jeg vil anbefale denne er at den ikke er så "Tung" at køre med..

den kan hentes her www.trillian.cc

ps. version 0.74 er gratis

Kommentar
Fra : crha

Dato : 02-07-03 14:07

Jeg har aldrig haft det problem, men hvis det er en nødvendighed at ICQ skal virke, kan du jo hente Trillian som buch78 har skrevet, eller gå ind på http://go.icq.com/ <--- Her er det muligt at logge på ICQ fra nettet uden at have programmet installeret.

Godkendelse af svar
Fra : alfa

Dato : 07-07-03 16:34

Tak for svaret buch78. Det virker fint nok nu. Kendte dog godt til programmet i forvejen, havde bare ikke tænkt over det.