/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
huawei
Fra : kivi
Vist : 353 gange
100 point
Dato : 10-11-19 10:08

hvor slår jeg lyden fra når der kommer en mail det er kommet efter at jeg har nulstillet den før kom der kun når det var sms så hvordan og hvor

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-11-19 10:53

Huawai har vit lidt sin egen overbygning på android.
Men det kan være at du skal i indstillinger > meddelelser / notifikationer og indstille hvilke aps der må give signal eller lyd.
Bare et gæt.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 10-11-19 15:28

Gå ind i din mailbox.
Gå videre til indstillinger.
Klik på din mailadresse.
Gå i notifikationer om indbakken.
Vælg der om du vil underrettes for hver meddelse eller ikke vil det.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 10-11-19 15:51

det ser ikke ud til at noget det virker på huawei psmart

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-19 10:39

Hvis du vil have styr på huawai .............................så hent en manual på nettet.

https://consumer.huawei.com/dk/support/phones/p-smart-2019/

Den er på dansk.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-11-19 10:40
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 11-11-19 13:14

Du kan jo også ringe til deres support

https://consumer.huawei.com/dk/support/search/

Hotline
+45 70140141
Mandag – Fredag 9:00 – 18:00

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-19 13:24

Go' idé Ans

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 12-11-19 06:48

På min Huawei (P9), der går man i Indstillinger --> Notifikations- og Statusbjælke --> Administration af notifikationer.

Der vælger man så den app man vil ændre indstillingerne på, i dit tilfælde E-mail, hvor du flytter skyderen i Tillad meddelelser til Off, eller bare slår 'ringetonen' fra. Andre indstillinger ændres også her.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 12-11-19 11:38

Tak for svaret ans.