/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Erfaring med tog til østeuropa
Fra : Thomas7901
Vist : 179 gange
35 point
Dato : 08-11-19 13:57

Hejsa.

Jeg vil høre om nogle af jer har erfaring med rejser med tog til nogle af de Østeuropa med tog?

Min kæreste og jeg påtænker at tage en tur til Slovakiet eller Ungarn i foråret. Måske nogle af jer har erfaring om turen er hård og om der er nattog på vej derned?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-11-19 11:23

Du kunne jo spørge DSB, de vil sikkert gerne fortælle dig hvad og hvordan...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-11-19 14:51

Når du så har gjort det, kan du jo annullere spørgsmålet som de 3 andre spørgsmål du har haft...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   0
- Annullerede   3
- Slettede    0
Ialt   4

Kommentar
Fra : Thomas7901

Dato : 15-11-19 13:06

Hej Poeten.

Tak for dit yderst brugbare svar Du er super sej.

Hvorfor skal jeg slette de andre?