/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Trangia
Fra : MatJørgensen
Vist : 375 gange
40 point
Dato : 07-11-19 17:09

Hej.

Jeg ville gerne på tur med en rygsæk og ville i den anledning ud og investere i en trangia. Men hvad ville i anbefale at jeg køber? Skal det være en billig en eller skal det være en med non-stik?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 07-11-19 19:13

DET LYDER SOM OM DET ER EN RYGSÆK, DU VIL INVESTERE I.

MEN DET MÅ VÆRE NOGET STORMKØKKENGREJ ELLER ??

MVH AG112

Accepteret svar
Fra : Udeliv

Modtaget 40 point
Dato : 07-11-19 20:04

Hvis det bare er en enkelt tur du skal på er en alm trangia fin nok, men hvis du ville på flere ture kan det være rart med nonstik. Du skal bare være opmærksom på ikke at bruge metal på nonstik for så ødelægger du belægningen og så brænder det nemt på. Jeg ville forslå at du kigger på https://trangiamad.dk/trangia/ der står der en masse om de forskellige trangiaer og måske det kan være med til at hjælpe med at tage en beslutning.

Godkendelse af svar
Fra : MatJørgensen

Dato : 07-11-19 20:28

Tak for svaret Udeliv. Jeg ville kigge på det!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-11-19 21:19

Køb en Jetboil