/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE SRHANSEN
Fra : Franksp
Vist : 477 gange
1 point
Dato : 01-07-03 22:28

Hej srhansen

Et stort tillykke med månedens præmie.
Jeg har selv for første gang i mit lange liv vundet en præmie. Det er en konkurrence som Storebælt kører her i sommer.

De venligste sommerhilsener
Frank

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 11 point
Dato : 01-07-03 23:14

Tak! og i lige måde Frank.

Det var lidt af en dejlig overraskelse for mig. Jeg har jo vundet engang tidligere, men den sidste præmie gik i stykker næsten med det samme, så jeg er overrasket, men glad

Hvad med dig selv, hvad har du vundet ? Lad mig gætte en 10 turs brobiz

mvh srhansen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-07-03 23:18

ja også tillykke herfra srhansen

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-07-03 01:28

Hej srhansen .....

Ja tillykke med præmien - og øøøhhh der er vist ikke så meget mere, at sige - end tillykke og "keep up the good work"

Hilsner fra

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-07-03 06:31

Hej srhansen .....

Nej, jeg vandt sør'me Kort & Matrikelstyrelsens "Det levende Danmarkskort 2002". Det er vældigt spændende, at sudde og rejse rundt i Danmark, på PC'en.
Egentlig er det anden gang jeg vinder noget. Jeg vandt jo, i foråret, 3 flasker pragtfuld rødvin. Det var den vin jeg eftersøgte her på kandu, og hvor jeg fik hjælp til at finde den.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-07-03 07:01

Tillykke....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-07-03 07:53

Tak skal i have allesammen !!

Frank, jeg købte den første version af det levende søkort. Jeg husker det også som værende spændene. Desværre var der en del "bugs" i programmet der gjorde at det "gik ned" hele tiden. Jeg kan forestille mig det er blevet væsentligt forbedret i gennem årene.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 02-07-03 10:50

Også et tillykke herfra. Jeg høre til èn af dem, som aldrig vinder noget, men jeg kan da glæde mig på andres vejne. Dimsen dèr købte jeg foriøvrigt selv for kort tid siden.
Håber du får glæde af den.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-07-03 12:45

Ja apropos det med aldrig at vinde - jeg vinder aldrig noget som helst ( brugbart ) i hvert fald - jeg er typen der vinder en kasse sukkerfri grape sodavand eller et års forbrug af Buko`s osteprodukter og jeg spiser ikke andet ost end skæreost og reje/skinkeost - så at vinde en kurv med alpeost, gedeost, emmentaler, kommenost osv osv - beskriver meget fint mit forhold til Lykkens Gudinde.

Ha´en god dag allesammen......

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-07-03 12:55

jeg har dæleme vundet meget
usb-key (kandu.dk)
kamera (kandu.dk)
4 rejser til spanien
100 marsbar
DVD film
rulleskøjter
Lipton thekasse
og mere.....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-07-03 13:07

Haha, jeg elsker din sans for at beskrive tingene Fnollerpige.

Også tak til dig Laurenzio, gid det snart må blive Jeres tur til at vinde, noget brugbart forstået.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-07-03 13:09

4 rejser ?, det var ellers noget af en præstation, er det altsammen på nettet ?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-07-03 13:17

Jeps.... Det var i Big Brother aktiespil som kørte sideløbende med den først Big Brother udsendelse....Jeg brugte så meget tid på det så jeg slet ikke så 10 minutter af den efterfølgende
Det var med ung-rejs og billeterne kunne ikke sælges....så det var med fuld knald på hele vejen derned i bus

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-07-03 13:36

lol...Du er den type der hele tiden har spamfyldt indbakke gætter jeg på

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-07-03 13:48

jeps....
Bare om morgenen er der 10-30 spam-mails....og der kommer yderligere 20 - 50 i løbet af dagen.....men det er en vanesag......markere --> delete

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-07-03 13:54

Ja det med spam kender jeg osse godt - jeg tror jo at hver gang jeg deltager i et eller andet på Nettet SÅ er den der !!!! Men nææææh nej - ingen gevinst
vind penge, vin en bil, vind en ferie for to, vind en computer og blah blah blah.

Men ligesom Uffe skriver - det bliver en vane at rydde op i postkassen flere gange dagligt.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-07-03 14:04

STORT te'løk' herfra også... godt gået
Søren

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-07-03 14:20

Hej srhansen

Ja, hjerteligt tillykke.
Jeg opfatter det nu ikke som en præmie i traditionel forstand,
for hvis man står som nr. 1 eller 2 på top 10 listen, er man jo
så godt som sikker på at vinde.

Så der er snarere tale om en form for arbejdsløn.
For at vinde skal man ikke være heldig, men go´ til at svare på spørgsmål
- samt villig til at bruge en masse tid på kandu.

Men det bliver "præmien" jo kun bedre af.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-07-03 14:48

Tusind tak til jer også !!

Rellom, det har også tit undret mig. Jeg kan se jeg havde 6% chance for at vinde altså næsten en tyvende del. Det samme havde dk. Det er næsten usandsynligt at vinde med 6 ud af 100 lodder. Jeg kan ikke mindes, i min tid på kandu, at det har været anderledes end som du beskriver det, så det må ligge i den måde lodtrækningen bliver udført på.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 02-07-03 14:49

Meget pænt/rigtigt sagt Rellom. Det er gode svar som udløser præmien....
Kunne ikke udtrykkes bedre.........
(og så taler vi IKKE om points/snyd/flere nick`s m.m)

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-03 17:19

Også et stort tillykke herfra, smørum.
Eyvind.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-07-03 18:21

Jeg syntes jo nok der manglede en !!

Spøg til side, mange tak skal du have emesen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-07-03 13:11

også tillykke herfra med dimsen.. har været uden computer nogle dage
Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-07-03 13:13

...udover dimsen i sidste måned har jeg aldrig vundet noget før! men min svigerinde er sådan en ligesom Uffe.. hun skal bare overveje at sende en kupon ind, så vinder hun! (Vi taler webergriller og playstations/ X-box her!)

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-07-03 13:53

Så heldig er jeg ikke skingur......

Jeg har garanteret deltaget i 5000 konkurrencer de sidste 3-4 år......

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-07-03 14:01

Jeg har deltaget i 0 konkurrencer og vundet 0 præmier.
Så jeg har altså haft et udbytte på 100 %.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-07-03 16:05

Jeg har deltaget i en tipsklub 16 år = en ny brugt bil.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-07-03 16:07

Hov, jeg glemte lige - hvis jeg havde lagt pengene tilside i stedet for.
Emesen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-07-03 20:24

Tak for det skingur

Ligesom Rellom deltager jeg sjældent eller slet ikke i konkurencer.
Jeg lavede engang et tipssystem jeg syntes gav helt godt, ikke store præmier men overskud. Så gik man over til online systemer og så var det pludselig op til en selv, at holde sig orienteret om man havde vundet. Dermed stoppede min interesse

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-07-03 01:13

afleverede engang en kupon for min søster, som så gik hen og vandt en ny cykel til 4.200..nedtur for mig, at jeg skulle være så fink at skrive hendes navn på. gør det aldrig mere. Men hun blev da glad for den, så det var jo meget godt. Deltager næsten aldrig i konkurencer, da chancen er for lille, og håbet for stort, tipper faktisk kun om lørdagen (tips 13)

ZeroXP

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 07-07-03 01:18

apropo konkurence så tjek http://www.kandu.dk/dk/spg/18321 . Der kan man være med i en konkurence, oprettet af undertegnede

ZeroXP

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 19-07-03 21:44

Tak for svaret srhansen.

Med venlig sommerhilsen

Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-07-03 21:46

srhansen

Jeg prøvede at gi' dig 5 stjerner. Hvor mange point får du egentlig ud af det?

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 19-07-03 22:02

Hej Frank

Tak skal du háve ! jeg får 11 point på et spørgsmål til 1 point ???

Hmm.. Jeg troede kun man fik de 10 ekstra, hvis man svarede inden for en time ???

Nåhr.. Nu tror jeg at jeg har fattet det. Fordi du accepterede min første kommentar der var afgivet mindre end en time efter du havde stillet spørgsmålet giver Kandu mig ti point !! Tak for det Kandu
Havde du accepteret min anden kommentar som svar istedet, havde jeg kun fået 1 point - tror jeg.

mvh srhansen