/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Har I haft succes med at finde bolig onl
Fra : markusvellow
Vist : 266 gange
20 point
Dato : 11-10-19 13:57

Hej allesammen,
Har i længere tid nu prøvet at finde bolig, da jeg skal starte på studie..
Vil gerne finde et værelse i København.
Har prøvet boligportaler som https://www.findroommate.dk , boligportal, lejebolig osv osv, men har endnu ikke fået succes.
Kender I en god online portal eller anden hjemmeside?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 11-10-19 15:14

Ja, fandt på boligportalen.
Men du skal være hurtig.
Du skal se efter nye opslag ca 1 gang i timen, og slå til med det samme.
Det hjælper ikke at vente til senere på dagen, eller til i morgen, - det er her og nu.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 20 point
Dato : 11-10-19 17:16
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-10-19 17:19
Godkendelse af svar
Fra : markusvellow

Dato : 29-10-19 12:44

Tak for svaret katekismus.