/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvad betyder disse arabiske ord?
Fra : nullerbullerpige
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 10-10-19 21:02

Min søn går i 2. Klasse og har lært nogle arabiske ord, som han går rundt og siger. Jeg har en ide om at de er grimme ord. Han ved ikke hvad det betyder, så derfor spørger jeg her.
Shalmutter/shamutter
Putaale/butaale
Det er helt sikkert stavet forkert, men håber det alligevel giver mening.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 10-10-19 22:31

du kan også selv prøve på google fra arabisk til dansk. det kan måske også være tyrkisk.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-10-19 09:21

Det klinger nok sjovt for børn

Bu'ale
BeskrivelseOversat fra engelsk-Bu'ale er en by i Mellemjuba-regionen i Somalia. Det er hovedstaden i Jubaland State Bu'aale District og hovedstaden i Jubaland State-regionen, beliggende i den sydlige Jubba-floddal, byen er kendt for sit landbrugsjord på bredden af ??floden Juba. Buale er også hovedstad i regionen Juba.

Er det mon grimt at hedde Shamutter?
https://www.facebook.com/imame.cici

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-19 12:10

Jeg synes, at du skal spørge læreren i klassen. Han/hun må da kunne finde ud af, hvad børnene siger.

God weekend/efterårsferie

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 14-10-19 13:55

Tror det bare er noget terrorister siger

Annuller spørgsmålet
Fra : nullerbullerpige

Dato : 14-10-19 14:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål