/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PC batteri.
Fra : Mosebaek
Vist : 282 gange
200 point
Dato : 22-09-19 18:22

Jojo, jeg skal nok holde jer vedlige med spørgsmål.

Nogen der kan anbefale en butik, hvor nedenstående batteri fås:

HSTNN - LB6R. Rechargeable Li-ion Battery. 14,6(V). HP Pavilion Notebook. Model: 17-g 162no.

Bemærk, min bærbar er en 17". Jeg har googlet på masser af firmaer, og set billeder af batterier der ligner min. Meeen, de er til 14" og 15". Jeg kan vel ikke gå ud fra, de passer til en 17 tommers bærbar ??

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-09-19 18:27

Hvorfor ikke, hvis specifikationerne passer?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 22-09-19 18:47

Jeg har fundet denne:

https://www.batteribyen.dk/2-power-laptop-batteri-til-hp-pavilion-15-ab038tx-4

Din maskine står ikke på listen, men prøv at ringe til dem. Deres telefonnummer står nederst.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-09-19 21:14

Citat
Hvorfor ikke, hvis specifikationerne passer?

Jeg tænker på den fysiske størrelse. Min batteri er 27,5 cm lang. Mon ikke den er kortere i en 14`eller 15`Notebook ??

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-09-19 21:39

Hvorfor skulle de lave et længere batteri. Dit mærke er jo nævnt i listen over de batterier, det erstatter.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 200 point
Dato : 22-09-19 23:53

https://www.amazon.com/HSTNN-LB6S-HSTNN-LB6R-800049-001-800010-421-14-ab006TU/dp/B01MDNQXMV

Det er det samme batteri det passer til 14-15-17 så køb du det bare hos batteri-byen eller andet sted

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-09-19 09:28

Tak for svaret rotw.

Citat
Det er det samme batteri det passer til 14-15-17 så køb du det bare hos batteri-byen eller andet sted

Klar tale, som selv en gammel hønisse, kan forstå.

M.

Kommentar
Fra : Happ3e

Dato : 25-09-19 09:42

Hvis jeg var dig, ville jeg indlevere computeren hos et værksted og få hjælp der. Bare for at være på den sikre side. De plejer også tit at kunne bestille reservedele såsom batterier hjem. Nu ved jeg ikke hvor i landet du er fra, men jeg plejer selv at bruge GladTeknik (https://www.gladteknik.dk/) her på Sjælland, hvilket har været rigtig godt