/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google Kalender.
Fra : Mosebaek
Vist : 227 gange
200 point
Dato : 22-09-19 11:04

Hvad sker der med Google kalender, hvis der sker et nedbrud med Google ? Intet er jo sikkert i denne verden.

Jeg skriver små notitser hver dag i den. Man kan vel ikke ta`et sikkerheds kopi af den, da jeg mener den "ligger i skyen".

I guder hvor jeg savner den gode gamle kalender, fra Win 3.0. Den kunne jeg åbne i XP, men ikke her i Win10.

Så meget af min fortid er borte.

M.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 22-09-19 11:09

Google laver sikkerhedskopier hele tiden.
Hvis Google har et nedbrud, vil du aldrig opdage det. De skifter til backupen med det samme.
I uheldigste fald vildet tage et par sekunder længe at åbne kalenderen.
Det gælder for øvrigt for alle Googleprodukter.

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 22-09-19 14:37

Du kan hente det og mange andre ting med google takeout

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-09-19 17:21

Du må ud på det sorte marked og finde en gammel computer - og installere win 3.0

eller kigge lidt her:
https://www.makeuseof.com/tag/windows-3-fun-getting-really-old-software-running-64-bit-pc/

Kommentar
Fra : Happ3e

Dato : 25-09-19 09:43

Jeg er ret sikkert på at Google har masser af backups af alting. Så hvis uheldet er ude, vil kalenderen nok bare ikke kunne synkronisere før Google genetablere forbindelsen. Jeg ville ikke være bekymret.