/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Netflix
Fra : omahexen
Vist : 353 gange
200 point
Dato : 11-09-19 08:28

Har spurgt vedrørende Netflix,har nu opdaget,at TV,et ikke er et smart TV,er det så udelukket at se Netflix,var sikker på,at det var indbygget ,da TV,et kun er 2 år gammelt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-09-19 08:39

Køb denne: https://www.apple.com/dk/apple-tv-4k/

- så har du smart tv, incl. Netflix

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 11-09-19 08:51

Jeg kan se,at man kan få den med 32 eller 64 mb,hvad skal man foretrække ?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 11-09-19 11:56
Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 12-09-19 05:37

Køb en Chromecast, ca. 320,- kr., og sæt i en HDMI port, og download Netflix app'en til din telefon, så kører det bare.

+ plus du kan 'caste' fra alle mulige andre apps, f.eks DRTV app'en, der giver adgang til DR's arkiver mm.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 14-09-19 08:28

Prøver et af ovenstående når jeg kommer hjem.

Kommentar
Fra : Happ3e

Dato : 25-09-19 09:55

Du kan se Netflix på mange måder. Chromecast med streaming fra din telefon, Apple TV, Playstation, og ja så indbygget tv hvis dit tv havde understøttet det. Chromecast er nok den billigste løsning.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 29-09-19 07:32

Har nu anskaffet en Chromecast,jeg får ganske vidst logo m.m.på tv skærmen,har prøvet de foreslåede indstillinger på mobiltelefonen,men kommer ikke videre,har prøvet flere indstillinger,men intet hjælper,kan se Netflix på PC,en.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 07-10-19 08:06

Tak for svaret dogvillestar. Havde en del problemer med at få det til at virke,det viste sig så,at man blot skulle genstarte routeren.

Kommentar
Fra : dogvillestar