/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pdf filer
Fra : kenwood
Vist : 210 gange
300 point
Dato : 10-09-19 17:09

har nogle pdf filer (noder) jeg godt vil have overført til min ipad pro, hvordan gør jeg det.er grøn med æbleskrog :-/

Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-09-19 18:02

Du bruger bare https://www.online-convert.com/ og konverterer den til eks. JPG filer...

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 10-09-19 18:18

det er pdf,,de skal bare ligges ind i min ipad pro også læses med abobe reader.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 10-09-19 18:34

send dem til dig selv med en email

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-19 13:15

Hvis du tilslutter computeren med ladekablet og tænder ipad kan du sikkert føre det over.
Alle computere kan læse PDF filer. Eventuelt skal du lige hente og installere itunes på computeren først.