/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
canon mvx25i
Fra : anuarak
Vist : 326 gange
200 point
Dato : 08-09-19 18:08

jeg har et vidio camera Canon mvx25i som optager på bånd
Jeg mangler et stykke software der kan konekteres med win7 og usb
er der nogen der kan henvise mig til et sådan?

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 200 point
Dato : 09-09-19 10:10

Windows Movie Maker burde kunne klare det, ellers
https://www.google.com/search?q=video+cam+software+free&oq=video+cam+software&aqs=chrome.1.69i57j0l5.20879j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Jeg bruger dette, men ved så ikke om det kan klare et VHS kamera.
https://www.ispyconnect.com/features.aspx

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-09-19 15:16
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-09-19 15:18

Ps. Det er en såkaldt video crabber

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-09-19 21:46

ØHH hvad mener du egentligt med:
Jeg mangler et stykke software der kan konekteres med win7 og usb

Det kaldes Hardware, og så skal du have noget der kan oversætte signalerne mellem de 2 genstande.

Og har du dét, er der ingen problem - med det medfølgende Software.

Har et Fuji Finepix kamera og det går lige ind i USB stikket og kan overføres uden problemer gennem ? Filebrowser
Mens jeg har et USB / IP kamera som kun virker med det link jeg har lagt.

Overvej om det er pengene værd, og ellers søg på brugt.

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 11-09-19 15:40

Tak for svaret abbaba.
Jeg har ikke løst problemet, men sætter det i bero