/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Avast Premium Clean up. + andre
Fra : ingelein
Vist : 199 gange
100 point
Dato : 24-08-19 19:25

Hej - i forbindelse med mit andet spørgsmål om Printscreen er jeg ved at slette det gamle Trial program, som er udløbet og kun kan bruges med "stempel". Jeg ser samtidig at jeg på min 64 bit maskine (Imac med Win på bootcamp) har flere programmer som er 32 bits programmer. Jeg har blandt andet Avast Premium Clean up (med licens), som 32 bit program og Google Chrome er også 32 bit program. Er det årsagen til at disse programmer loader meget langsomt?
De burde jo findes som 64 bit - og jeg har måske ikke set mig for da jeg downloadede.
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-08-19 11:51

Det kommer vel an på hvad din Puter kan køre, 32 eller 64.
Samt den installerede Windows kan være en 32 bit udgave installeret på en 64 bit Pc, og så hentes programmerne ned som passer til en 32.

Det burde du kunne se under System oplysninger.
Og 32 bit er langsommere.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-08-19 12:38

Det er en 64 bit maskine og derfor indrer det mig at jeg har nogle 32 bit programmer, selvom de sagtens ksn køre, men jeg er i tvivl om hastigheden forringes.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 17-09-19 08:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål