/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
"Gamle nyheder"
Fra : grethes
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 01-07-03 19:13

Der gik da helt ged i mit tips.........det ville bare ikke som jeg ville........men det jeg ville henvise til var http://www.kandu.dk/dk/tip/4408, den har jo eksisteret længe....se her - http://www.kandu.dk/dk/spg/15026

..........men måske et godt tips for nogle!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 21:11

Ups... skulle dette være et tips eller et spørgsmål = ?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-03 21:20

Ps. Ja, det var 50 point lige ud af windows men da jeg er en flink mand og du er ny, lægger jeg dem ud til dig i spørgsmålet : "Hvad gik der galt for grethes" under kategorien smalltalk. Du skal bare svare, så får du dem tilbage.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 06-07-03 20:04

Hej molokyle

Ny vil jeg ikke sige jeg er.........men nok lidt længe siden, jeg har været inde og kommentere med henvisning til andre tips og spørgsmål, og det var her der gik ged i det hele.

Men det jeg egentlig bare ville sige, var.........en gammel accepteret kommentar........lagt ind som et tips........ja så kan det jo blive til mange tips, mere eller mindre brugbare....men måske gode for nye tilkommere.

Men du behøver nu ikke tænke på at give point tilbage, jeg har rigelige at give af...

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-03 20:13

Tak skal du have grethes. Jeg har også rigeligt selv brug for dem. Spørge-Jørgen som jeg er

</MOLOKYLE>