/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Papirbilleder fra smartphone
Fra : nyfigen
Vist : 323 gange
200 point
Dato : 04-08-19 15:46

Indtil for et par år siden bestilte jeg papirbilleder på nettet, af nogle af de billeder, som jeg tog med mit digitalkamera og med min Microsoft Lumia 640 XL LTE smartphone.
Jeg bestilte papirbilleder med Elgigantens Fotoservice.
Efter, at jeg nu tager billeder med min HTC Android smartphone, kan jeg ikke gøre som før, hvor alle billedfilerne blev vist i stifinder, når jeg tilsluttede mit digitalkamera eller min Microsoft Lumia med et USB-kabel.
Hvordan får jeg vist billederne/filerne, der er på HTC smartphonen, så jeg kan vælge dem for fremkaldelse med Elgigantens Fotoservice?
Eller hvad kan jeg gøre?

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 210 point
Dato : 04-08-19 16:30

Du kan evt. synkronisere den til Google Fotos, så den automatisk fører billederne du tager med dit kamera over på denne tjeneste.

Her får du ubegrænset plads til at lægge billeder op i skyen hvor du så kan hente dem igen efter behov.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-08-19 16:35

Du opretter bare en Gmail konto (hvis ikke du har en i forvejen) så kan du gemme dine billeder i denne konto.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-19 16:15

Eller start computerens stifinder (ctr + e)
Tilslut camera og computer med USB kablet
Tænd for camera og klik ok til visning
I stifinder under computer burde dit Camera vise sig
Og du kan kopiere billeder over i en mappe du har lavet på skrivebordet.

Godkendelse af svar
Fra : nyfigen

Dato : 08-08-19 11:21

Tak for svaret webm.
Det lyder som en brugbar løsning, men jeg har ikke fået afprøvet hvordan det rent praktisk virker. Jeg håber på assistance fra min datter og svigersøn til at komme videre med sagen.
Hilsen nyfigen