/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Free Windows lukker hvorfor?
Fra : emesen
Vist : 343 gange
20 point
Dato : 01-07-03 18:48

Jeg vil gerne vide hvorfor Free Windows lukker.
Eyvind.
Set i http://www.kandu.dk/dk/tip/4388

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 30 point
Dato : 01-07-03 18:55

Hej Eyvind

Ifølge Ivan Fræer selv af flg. grund:

[citat]

Det har været 3 mega-sjove og spændene år med FreeWindows.dk, men jeg må desværre også konstatere at det efterhånden har udviklet sig til et (næsten) fuldtids-job. Samtidig har jeg i alle disse år haft en meget betydelig udgift på webhoteler, net-opkoblinger m.m. og sidst men ikke mindst: Jeg har i meget lang tid følt at FreeWindows.dk har været en pligt at vedligeholde.

Jeg har derfor valgt at stoppe FreeWindows.dk og vil hermed sige tak til de mange tusinde mennesker som har været med som brugere på FreeWindows.dk og en SÆRLIG TAK til de meget aktive mennesker som har holdt liv i forum, tag-wall etc.

FreeWindows.dk vil blive lukket ned om 2 døgn. Dette giver dig en frist på et par dage, til at få downloadet evt. programmer som du måske skulle stå og mangle ?

------------------------------

Når du fremover skal finde Verdens Bedste Freeware, vil jeg kraftigt anbefale dig at besøge http://www.webattack.com

------------------------------

Tak for det hele. Det har været sjovt ......

De bedste hilsner / My best regards
Ivan Fræer - FreeWindows.dk
[/code]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 18:55

Altså, jeg ved det ikke, men jeg vil gætte på konkurrencen er hård og det koster at køre et downloadsite.
I tips'et Free Windows lukker fra idag er der et udemærket link til : http://www.webattack.com
De kan åbenbart få reklamekroner nok i kassen til at ku' levere varen.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 01-07-03 19:00

Tak for svaret Rellom. Jeg syntes nemlig, at du fik for lidt for dit tip. det er ikke altid et godt tip bliver værdsat.
Jeg har lige været inde og hentet en hel masse gode programmer, pga dit tip.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 19:09

Nej, hvor er det kært emesen. Jeg får helt tårer i øjnene. Menneskelighed.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-07-03 19:17

Tør dine øjne MOLOKYLE, så du kan finde dit scsi-kort ude i computerstreet.
Jeg har lige kørt forbi den lille butik som jeg mener har forskellige nye og brugte kort.
Den hed noget mærkeligt-data og ligger overfor Zitech.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 19:29

Tusinde tak emesen, jeg cykler forbi imorgen og ser om jeg ka' finde det. Så ka' det være, jeg ka' få gang i min lystfiskerside derhjemme på http:// . Lagt lidt fotos ind og såd'n...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 01-07-03 19:54

Jag tacker også for tipset.Jag har aldrig varit der för men fandt en masse som jag kunde bruge.Men tyvär som ni sir så stänger han.:-8

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-07-03 14:31

Tak for de anerkende ord.
Ja, jeg ved heller ikke, hvad folk går efter, når de bedømmer tips.
For at tjekke systemet lavede jeg engang flg. tip, som er
FULDSTÆNDIG UDEN MENING OG INDHOLD:
http://www.kandu.dk/dk/tip/3784

Og det fik jeg gudhjælpemig også to stjerner for.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-03 16:37

Nå det var godt du ikke blev sur, over mit lille "anderkend" trick.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-07-03 16:43

Slet ikke, emesen.
Faktisk havde jeg luret dig i forvejen.
For årsagen til lukningen står jo beskrevet inde hos FreeWindows.
Og jeg fandt det ikke særlig sandsynligt, at du selv havde fundet frem til det.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-07-03 16:44

Rettelse: at du IKKE selv havde fundet frem til det.