/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
standsejern
Fra : anuarak
Vist : 427 gange
300 point
Dato : 31-07-19 21:57

For nogle år (mange) siden købte jeg nogle standsejern til udstandsning af bogstaver / symboler i folie. disse standsrjern var en træklods med stålklinger i det mønster / bogstav jeg skulle have udstandset - mit problem (gammel mand) er at jeg ikke kan huske det firma der fremstillede sådanne jern - er der nogen der kan hjælpe mig med firmanavne der frenstillrt sådanne standsejern?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-08-19 05:19
Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 01-08-19 05:58

Dogvillestar -
ja jeg staver forkert - er ordblind . men de sider du henviser til har jeg set -tak

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 01-08-19 06:03

Det jeg søger er stadig nogle sansejern baseret på en træklods med "formen" lavet med knivblade af jern

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-08-19 09:03

Måske findes de hos stanseriet
http://www.stanseriet.dk/stansevaerktoejer/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-19 09:11

Er det store bogstaver du skal "hugge" - så kan du måske lave dem selv.

Lav bogstavet i træ
Beklæd siden lidt forskudt med metalbånd (det man bruger til at spænde store forsendelser med.
Evt fra et brændetårn.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 02-08-19 09:20

Jeg skrev ikke mit indlæg for at 'korrekse' dig, men blot for at oplyse om stavemåden, så du selv kan søge videre.

Dømmer aldrig andre der f.eks er ordblinde

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 02-08-19 10:49

Du kunne prøve at forhøre dig her
http://www.gte.dk/gte/produkter/efterbehandling/udstansning.aspx
måske kan de hjælpe eller henvise dig til et firma der kan lave formene.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 300 point
Dato : 03-08-19 07:33
Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 04-08-19 10:14

Tak for svaret Stouenberg.
Det set ud til at være den rette vej
Tak til alle i andre for hjælp
mhv anuarak