/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ekstra skiver i vario når begænsning er ~
Fra : thom1221
Vist : 443 gange
60 point
Dato : 01-07-03 18:01

Hey alle!

Håber virkeligt i kan hjælpe

Jeg ved, at når man fjerner den såkaldte "skive" i variatoren, skal den erstattes med 1-2 små tynde skiver istedet, for man ikke ødelægger krumtappen. Men hvor skal de sidde? Inderst ( bag hele variatoren)? Mellem blæserhjul og vario?
Hvis det er muligt at sende link til et billede med det jeg mangler, ville jeg blive MEGET glad.
Men, en forklaring er ok :D

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-07-03 21:44

jeg fjernede min skive, men jeg satte sgi ikke andre i.......i i alverden har bildt dig det ind.....og skal lige sige min kunne efter indgrebet køre 100kmt og gjorde det fint i 2 år, hvorefter jeg solgte den..

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 01-07-03 22:19

Hey Melander.. Han er altså ikke helt galt i byen..! Der stod i brugsanvisningen til min Pinasco variator... At jeg skulle sætte den medfølgende skive i..! Det var ikke inde bag varioen..
Men bag blæsehjulet.. tror jeg. Kender ikke alle navene..!

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 07-08-03 00:00

mig bekendt er det kun for at den skriv som skal bruges til kickstarten kan gå ordenlig i indgreb
vh cc