/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
tv signal
Fra : omahexen
Vist : 316 gange
200 point
Dato : 09-07-19 09:00

Jeg har et tv i soveværelset,hvor jeg som antenne har en elektronisk antenne fra Jem og Fix,den har før virket upåklageligt,men nu kan jeg kun se TV 2,antennen er ok,har DR 1 lavet ændringer,eller er det tv,et det er galt med,det er ca.8 år gammelt.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-07-19 11:44

DR1 har - mig bekendt - ikke lavet noget om for nyligt.

Har du prøvet med en fornyet kanalsøgning?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-07-19 19:31

Ville også prøve at genindlæse kanalerne.

Men nu når du kan se TV2 må du jo have en form for tv-kort?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 10-07-19 08:06

Har prøvet at genindstallere kanalerne,dog uden held.Det skal siges,at jeg bruger tv,et udelukkende til tekst tv,det kan man også på TV 2 se uden kort.

Accepteret svar
Fra : jtk3

Modtaget 200 point
Dato : 10-07-19 09:44

Jeg har lige sat et apple tv til mit fjernsyn,når det er tændt kan jeg ikke modtage nogen tv signaler.
så hvis der andet tilsluttet tv ,kunne det være årsagen.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 12-07-19 09:20

Det var ganske enkelt en dårlig forbindelse i et samleled.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 12-07-19 09:20

Tak for svaret jtk3.

Kommentar
Fra : jtk3

Dato : 12-07-19 09:25

Velbekommen rart at det virker igen