/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Abonnement
Fra : omahexen
Vist : 226 gange
300 point
Dato : 27-06-19 08:52

For ca.2 mdr.siden opsagde jeg mit abonnement hos "Trafikalarm",trods det,har de snuppet gebyret fra min konto,det er så ca.14 dage siden,har sendt 2 mails,hvor jeg forlangte,at de skulle føre beløbet tilbage,men intet er sket,og hvad gør man så ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-06-19 09:14

Kontakter den bank man har brugt sit betalingskort til at oprette abonnementet hos og lader dem tage sig af sagen...

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 27-06-19 09:27

Har jeg prøvet,de mener ikke,at de kan gøre noget.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-06-19 09:36

Skriv til support, om du skal gøre brug af trustpilot, eller om de vil reagere
https://dk.trustpilot.com/review/trafikalarm.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-19 09:41

Et godt råd når der handles på nettet.

Opret en konto i en anden bank end din sædvanlige - med tilhørende visa-dankort.
Fyld penge over til denne konto manuelt - IKKE AUTOMATISK.
Bruge det nye dankort til handel på nettet.
Sørg for at der er penge nok til at dække dine indkøb.

Bliver "nethandleren" for fræk - tøm din nye konto så der kun står lidt tilbage.
Nu kan der ikke trækkes flere penge.

Ps. Er det Saphe der laver numre. ?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 27-06-19 09:45

Nej det er"Trafikalarm"uden Saphe.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-06-19 11:38

Citat
Har jeg prøvet,de mener ikke,at de kan gøre noget.

Du har vel brugt et betalingskort og ikke bare en overførsel?
I givet fald kan de selvfølgelig ikke gøre noget - ellers må du gå dem nærmere på klingen...