/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
office 2010
Fra : kivi
Vist : 278 gange
100 point
Dato : 22-06-19 08:15

min veninde har fået det problem at når hun vil skrive en mail så er det med så små bogstaver at man ikke kan læse hvad man skriver jeg har prøvet at ville ændre i størrelsen i mail programmet det kan jeg ikke få lov til så prøvede jeg i word der kan jeg godt men det smitter af i mailprogrammet

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-06-19 08:58

Måske er hævet/sænket skrift slået til på værktøjslinjen - ligger som et x med et 2 tal enten over eller under - slå det fra og prøv igen!

Clou

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 22-06-19 09:14

Gå i Filer -> Indstillinger -> Mail -> "Brevpapir og skrifttyper...", derinde kan du indstille skrifttyper og størrelse og meget andet og gemme det som standard som bruges hver gang du vil skrive en ny mail.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 24-06-19 07:43

Tak for svaret webnoob.