/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Løn?
Fra : laanmeddetsamme
Vist : 149 gange
20 point
Dato : 18-06-19 15:40

Hejsa :)
Jeg skal til at ansættes som seo medarbejder, i et affiliate marketings selskab, men der findes ikke nogen overenskomst for dette. Så der er jo ikke noget udgangspunkt i løn, men han vil give mig 17.000 før skat i måneden, mens han nu er ved at starte et andet firma op som jeg også skal lave opgaver for, mens jeg er ansat i det første firma. Er det en alt for lav løn jeg får eller er jeg bare helt blank på det område?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-06-19 17:45

Så længe du ikke skal lave noget er 17.000,- da fint.

Ud af det du beskriver, er der intet der viser hvilken værdi dit eventuelle arbejde tilfører virksomheden.

Så hvis du beskriver hvad du påtænker at lave og bidrage med, der en chance for at kunne bedømme din løn. Hvis du ikke han beskrive hvad du skal lave, eller hvordan dit arbejde giver værdi, er det en høj løn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-19 10:18

Hvis du skal være seo medarbejder, ved du vel også hvad du skal lave og især hvad det er værd for firmaet..........................................

Her kan du måske få en ide om hvad det er.
https://www.google.com/search?q=seo+medarbejder&oq=seo+medarbejder&aqs=chrome..69i57j0.5544j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : katekismus