/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook - office 365
Fra : jansler
Vist : 266 gange
100 point
Dato : 17-06-19 16:42

Mit problem er flg:.

I min Outlook kan jeg kun se mine mails for i dag og for 2 uger. Sidste uge er 'gemt'.

Hvis jeg søger efter en mail, som jeg har modtaget for 1 uge siden, så åbner alle ugerne sig.

Hvordan ændrer jeg indstilling, så jeg kan se alle mails?

På forhånd tak
Jansler

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 17-06-19 21:10

Det har noget med at Synkronisere høre i din mail boks, og muligvis vise gamle/ ældre.

Burde være nemt hvis du har en Mobil tlf = slå synkronisering til. i din Konto.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-06-19 21:24

Er det på din pc eller tablet/smartphone du har problemet?

Jeg vender tilbage med en mulig forklaring i løbet af i morgen, når jeg har hørt på hvilken platform du har problemet!

Clou

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 18-06-19 07:02

Det er på min pc, at jeg har problemet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-06-19 08:34

I Outlook på din computer skal du prøve og gå ind i "Filer - Kontoindstillinger - Kontoindstillinger" I det nye vindue skal du stå på "Mail" fanebladet og vælge "Rediger", så skal du slå "Brug cachelageret Exchange-tilstand" til og flytte skuderen helt til højre så der står "Alt"

Hvis det ikke hjælper så skal du prøve at vælge "Vis" og så skal du vælge "Nulstil visning".

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 18-06-19 09:13

Hejsa

Har nu prøvet begge dele, men 'sidste uge' er stadig gemt/væk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-06-19 11:15

Har du prøvet og klikke på "Headeren" sidste uge, de forskellige headers fungere lidt lige som rullemenuer.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 18-06-19 17:11

Det har jeg prøvet, desværre uden held.

Det er kun for en mailkonto, at 'sidste uge' er væk. For andre konti vises 'sidste uge'. Jeg har prøvet at sammenligne opsætningen og de er ens.

Det er da mærkeligt

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-06-19 22:48

Der er så meget, som Microsoft gennem tiden har kaldt outlook.
du må fortælle helt præcist, hvad det er for enoutlook du har.
Er det en som blev installeret sammen med et office program, og i så fald hvilken version?
Eller er det en af de light versioner som følger "gratis" med windows ?

Se også efter om du tar mail ned med pop3 eller bare synkroniserer med en IMAP.

Dette er afgørende for hvor din mail bliver gemt og hvordan du kan se den senere.
Hvis du ikke ved disse basale ting, er det svært at give dig et klart svar.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-06-19 10:26

Og evt. skærm print så vi kan se fejlen.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-06-19 14:12

Åbn Outlook - Tryk på Vis på Menulinjen - Vælg: Skift Visning - Vælg: En af mulighederne der fremkommer.

Clou

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 19-06-19 22:06

Er du Logget ind på kontoen? din udbyders Login side - ikke bare på Outlook.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 20-06-19 08:17

Citat
Indsæt dit citat her
Hejsa

Jeg har prøvet at ændre i Vis men uden held.

Hvordan indsætter jeg er print af skærmbillede her eller vedhæfter?

pft tak for tålmodigheden og jeres hjælp.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-06-19 10:31

Citat
Hvordan indsætter jeg er print af skærmbillede her eller vedhæfter?

Upload et billede her https://da.imgbb.com/ og post linket til dit billede her i tråden.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 21-06-19 09:52
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-06-19 12:45

Er der en specifik afsender hvor fra du ved du mangler en mail?
Hvis du gør då prøv og søg "Fra:<afsender>

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 21-06-19 14:29

Hej
Jeg kan sagtens finde en mail fra sidste uge ved at bruge "søg". Så finder jeg den enkelte mail.

Jeg kan fx åbne "for 2 uger siden" og se alle mails.. Men jeg kan ikke finde "Sidste uge" og åbne disse.