/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Diplom uddannelse
Fra : Amaazz
Vist : 143 gange
60 point
Dato : 13-06-19 14:30

Hej.
Nogen der har læst på en diplom uddannelse?

Jeg overvejer at starte på diplom uddannelse i offentlig forvaltning og administration.

Hvor meget tid bruger I på uddannelsen ud over de dage, der er undervisning?

Har I studiegrupper i fritiden? Eller er gruppearbejdet kun på skolen?

Hvordan er det faglige niveau? Synes du /I det var svært?

Er der mange afleveringer i løbet af de enkelte moduler?

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 15-06-19 07:07

Ved ikke hvornår du ønsker at starte men ofte har flere uddannelser et informationsmøde og her plejer at være nogle elever tilstede, man kan stille spørgsmål. Ellers ring og snak med en studievejleder.
Det er meget forskelligt hvor mange timer der bruges på skolearbejde samt om man magter et job ved siden af.

Held og lykke med dit valg af uddannelse.

Kommentar
Fra : Amaazz

Dato : 16-06-19 12:34

Tak for svar. Jeg lader lige spørgsmålet stå lidt endnu.
Måske der kommer nogle erfaringer frem ;)

Den dag der er info møde er jeg desværre forhindret pga et andet meget vigtigt møde, som er svært at flytte
Typisk tingene lige skal falde sammen ;)

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 16-06-19 20:24

Ja det er altid svært at kunne nå det hele.
Prøv evt og hør studievejleder om du evt kan komme en anden dag.
Held og lykke