/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Samsung HDTV 8 serie og DR tv
Fra : timeglas
Vist : 166 gange
200 point
Dato : 10-06-19 17:47

Hej

Fjernsyn med smarttv er opkoblet til trådløs internet og ikke andet. Har downloadet DR app og logget ind med påkrævet samsung konto. Kan se en masse programmer fra DR via app, men kan man ikke se live tv via app?

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 10-06-19 17:53

Spørger fordi man kan se live tv via dr app på en iPad, så ved nogen om man også kan få det til at virke på et samsung tv?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 10-06-19 18:32

Jeg kender ikke Samsung's smarttv. Men jeg synes at du skal undersøge om der ikke findes andre DRTV-apps til den. Jeg har en Vero 4K mediecenter Kodi installeret under Linux, her har jeg bl.a. en ganske udmærket DRTV-app som, ud over gamle udsendelse, også kan vise live tv fra alle DR's kanaler. Man kan foresten også se TV fra bl.a. NASA, ESA og videofilm fra sin NAS uanset om det er .avi, .iso eller et helt tredje format. Et godt smarttv bør kunne det samme.