/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
viagra for sjov
Fra : sigerdetikke
Vist : 230 gange
50 point
Dato : 08-06-19 16:32

Jeg går og leger med tanken om at prøve viagra for sjov. Det skal siges, at jeg ingen problemer har med at få den op at stå.

Jeg ved reelt set ikke ret meget om viagra, og hvordan de virker. Jeg har en forestilling om, at jeg kan opnå en rejsning i 2 timer, og derved kneppe løs i 2 timer - kun afbrudt af at jeg nok kommer nogle gange - dette er alene en forestilling jeg har, så jeg ved faktisk ikke om det er noget, der kan lade sig gøre.

Formålet med mit eksperiment er, at jeg gerne vil kunne bolle kæresten godt og grundig, frem for de sølle 10 min det normalt tager for mig at komme.

Lad mig derfor endelige høre om jeres erfaring med viagra. Er det noget man bør afholde sig fra at prøve en gang imellem, eller hvad tænker I.

Sidst men ikke mindst vil jeg høre, om man skal tage advarslen om ikke at købe viagra over nettet alvorligt? Kan jo se det er frit tilgængeligt på flere af de større apoteker hjemmesider.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-06-19 18:54

Bliv dog voksen og få nået selv kontrol.

På evt tantra

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-06-19 18:55

Du har "kun" et "skud i bøssen".

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-06-19 19:03

Kender ikke til Viagra, bortset fra dem der laver porno bruger det.

Du kan få koldbrand i den kære ven af forkert brug og det er helt sikkert dem du kan købe på nettet.
Du aner ikke hvem der laver dem og hvad de indeholder af gamle medicin rester

Og du ikke købe dem lovligt i DK uden recept

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-06-19 11:06

Tager du viagra, kan du slå søm i med den. Men der kan blive problemer, med at få den ned igen. Lidt træls med sådan en "javert" døgnet rundt. Men den forhindrer dig i at trille ud af sengen.
Citat
Du aner ikke hvem der laver dem og hvad de indeholder af gamle medicin rester

Ærlig talt, hvis du ingen problemer har i den retning, hvorfor så udsætte dig selv med nogle kunstige stoffer i kroppen. Selv alm. godkendt medicin, har tit en eller anden bivirkning.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-06-19 18:58

Sådan en gang viagra, er nok ikke så godt sammen med slanke medicin.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 11-06-19 12:51

Når du bruger viagra så husk at skylle pillen ned med rigeligt vand, så du ikke bliver stiv i nakken...