/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
køb video Kamera til ca. 2500 kr
Fra : cobran
Vist : 337 gange
165 point
Dato : 05-06-19 17:32

hej.

Jeg filmer lyn og torden byger når de endelig kommer forbi min by, og har brugt Go pro action cam 4 ind til videre, og min telefon til formålet. :)

Så kom jeg til at tænke på at de action kameraer jeg har nok har en for lille lys indgang, så måske skulle jeg købe et lidt større kamera på størrelse med den her ***

*Jeg har et budget på 2500 kr og håber en kan hjælpe mig med at finde noget OK til prisen?

***

https://www.power.dk/foto-og-video/videokameraer/panasonic-hc-v180ec-k-video-camera/p-255637/?gclid=EAIaIQobChMI2-maldTS4gIV7JztCh08yQSoEAQYAiABEgIsVvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 175 point
Dato : 05-06-19 18:17

Her selv haft et magen til, dog kun med 48X zoom var godt tilfreds.

GoPro har dog op til 4K så vidt jeg husker og en framerate på 70-90, hvilket er en fordel til de hurtige ting der sker.
Samt de får også lyset med.
Du behøver endda ikke købe GoPro for at få et godt Action Cam.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-06-19 10:04

Og en anden ting er den software der skal bruges til det nye K format, opløsning over 1920x.
Mig bekendt findes der ikke gratis programmer der kan klare opløsninger på mere end 1920x1080.

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 17-08-19 23:08

Tak for svaret abbaba.