/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Valg
Fra : svendgiversen
Vist : 401 gange
140 point
Dato : 04-06-19 17:25

Hvis man ikke vil have grænsekontrol og heller ikke grise hegn her Sønderjylland
hvem skal jeg så stemme på i morgen?

Jeg fravælger også de røde lejesvende, så det tønder lidt ud??

Kommentar
Fra : poten

Dato : 04-06-19 18:07

Ja det TØNDER ud, specielt når man bor i Sønderjylland og overhovedet ikke kan stave...

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 04-06-19 18:36

poten kunne du ikke forstå hvad der står fra svendgiversen? han skulle lige have en på bladet fordi han måske er ordblind ikke.
Alan.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-19 20:03

Med en bon fra Fleggård siddende i forruden, burde vi kunne køre lige igennem tolden.

Men de må da gerne for min skyld, stoppe småforbrydere i begge retninger.

Hvem jeg stemmer på - aner det ikke, men det er også lige meget for jeg har ikke fået noget valgkort.

Og det er ikke engang løvn.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-06-19 06:26

Citat
Hvem jeg stemmer på - aner det ikke, men det er også lige meget for jeg har ikke fået noget valgkort.

Man kan sagtens stemme uden valgkort, bare man har anden legitimation med på valgstedet
Ligesom når man brevstemmer, det er også uden valgkort.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-06-19 07:52
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-06-19 09:40

Til poten !

Lægen kan ud skrive medicin mod for meget mavesyre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-19 11:43

Jeg har stemt - men nu kan jeg ikke huske hvad jeg stemte på.
Nå - men så kan jeg også bedre brokke mig over resultatet.

Hilsen fra en pensioneret Sofavælger.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-06-19 14:23

Muslimer i Folketinget....og så fejrer man samtidig Danmarks Riges Grundlov.
Nej nej, der står nok intet om at muslimer ikke kunne sidde i DK`s national forsamling, men dengang var det jo lykkeligvis, heller ikke aktuelt.

Jeg har for flere valg siden, afgivet min beskedne bidrag til det såkaldte demokrati. Kommer ikke til at stemme mere, grundet den forfatning vores land er endt i. Bl.a. på grund af total lovløshed i store områder af vores byer.

Farvel og dog tak, dansk "demokrati". Jeg gik ind for dig, så længe du var der.

M.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 05-06-19 23:27

Til diverse klovnenæser der ikke fatter en skid...

TØNDER ligger i Sønderjylland - det var en vits...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-06-19 11:35

Ja det tynder ud i Tønder, rigtig set.
Hellere skyde ulve end vildsvin.

Nu må vise hvordan de røde enes?

Jeg var ikke klar over at de radikale tilhører rød blok, så har jeg stemt forkert.

Lars og mange andre har dummet sig i blå blok.
Lad os få Danmarks Liberale Parti tilbage, ikke noget hen over midten.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-06-19 17:37

Citat
Jeg var ikke klar over at de radikale tilhører rød blok, så har jeg stemt forkert.

De har jo også være kendt for at skifte side, alt efter hvor de kunne få indflydelse.

De eneste to radikale, jeg har kunnet respektere, er Hilmar Baunsgaard og Niels Helvig Pedersen.
For nogle år siden, sendte jeg en mail til hver enkelt af de radikales folketings gruppe. Hvor jeg fortalte min mening om dem. Den eneste jeg fik svar fra, var fra Niels Helvig. Et både høfligt og humoristisk svar. Det kom lidt bag på mig.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-06-19 11:16

hvor de kunne få indflydelse.

De fik vist ikke meget ud af det denne gang,
nu må vi se hvordan det går mod de røde lejesvende?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-06-19 13:02

SKATTESTIGNINGER....bl.a. gennem øget arveafgift. Landmænd har i forvejen store problemer med at sælge gården til sønnen, netop på grund af arveafgift.

Men nye horder af indvandrere skal jo finansieres.

Jeg tror denne mindretals regering vil løbe i problemer ret hurtigt. Jeg har en fornemmelse af, at Morten Østergård, trods alt, har lidt mere økonomisk sans, end de to røde partier yderst til venstre.

Af to onder.............. (her fire).

M.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 26-06-19 16:18

Kulturberigelsen skal have flere klejner.
Ældrebyrden skal ikke have flere klejner.

For resten, ham Arne, som Mette og co brugte som blikfang på div. valgplakater, får han lov til at gå tidligt på pension ? Eller, var han bare med som "posterboy"

/Urias

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 27-06-19 20:52

Citat
Jeg fravælger også de røde lejesvende, så det tønder lidt ud??

Citat
Jeg var ikke klar over at de radikale tilhører rød blok, så har jeg stemt forkert.

Citat
De har jo også være kendt for at skifte side, alt efter hvor de kunne få indflydelse.

Citat
Lars og mange andre har dummet sig i blå blok.

jajaja, man behøver jo ikke at være politiker for at dumme sig., hvis man har dummet sig og ikke tør indrømme det. Er det ikke sådan det er svendgiversen ?

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 29-06-19 21:47

Det ser ud til at udenrigsministeren blive væltet af fortidens synder.

/Urias.