/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Intet valgkort modtaget
Fra : ingelein
Vist : 325 gange
50 point
Dato : 31-05-19 09:47

Hej.
Kan det passe at der ikke er udsendt valgkort til Folketingsvalget? Jeg har prøvet at kontakte Fredericia Kommune, men de har altid lukket fredag efter Kr. Himmelfartsdag. Mærkeligt?
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-05-19 12:54

Vi modtog vores med posten onsdag, så de er på vej.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 31-05-19 13:36

Tak, de er godt nok sent ude. Vi kan tidligst få dem på mandag, hvem har smølet?
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-05-19 14:29

Formentligt Postnord, men kan de ikke nå at komme i dag eller imorgen?

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-19 16:31

Du møder blot op på valgstedet og gør rede for dit problem, så får du lov at stemme alligevel...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-19 17:11

Os sofavælgere mangler også noget til at tænde op med.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-06-19 06:15

Har stemt flere gange uden valgkort.
Man skal bare have noget legitimation med, så man kan dokumentere hvem man er

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 01-06-19 08:36

Tak for svaret netop.

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 06-06-19 14:55

Hallo, Ingelein.
Modtog du aldrig dit valgkort? Eller hvordan gik det.
Og i dag kan man så spørge dig, om du fik afgivet det rigtige kryds og er tilfreds med valget??