/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Søger hjælp til at tilføje mit vikarjob
Fra : mabou
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 30-05-19 11:15

Hej,

Jeg har netop fået job i en stor virksomhed, som ferieafløser henover sommeren.

Samme virksomhed søger en fastmedarbejder til start efter sommer.

Jeg har har været i kontakt med min kommende arbejdgiver ( i sommereferien) og spurgt til stillingen. Her fik jeg den besked, at jeg skulle sende en ansøgning, og i ansøgningen tilføje, at jeg skal være sommervikar i virksomheden.

Jeg søger derfor hjælp til at få det formuleret bedst muligt, og placeret det i ansøgningen, hvor det giver bedste mening.

Jeg er således i tvivl om, hvor jeg skal skrive det.

Skal jeg skrive det under - mine kompetencer? eller i indledningen, hvor jeg har skrevet, hvorfor jeg netop søger det job?

Såfremt det skal skrive under mine kompetencer - hvordan bør jeg så skrive det? Skal jeg starte med at skrive det, eller skal jeg slutte af med det som en bemærkning. hvor jeg f.eks. skriver noget med - " Desuden kan jeg oplyse, at jeg henover sommeren skal være vikar i xx afdeling"

Eller hvordan formulere man det lige?

Om stillingen kan jeg oplyse - at jeg skal være konsulent -

Håber på gode råd og formuleringer.

Kommentar
Fra : flyttefirmanu

Dato : 31-05-19 04:05

Jeg ville start med at fortælle at jeg er så glade at fået stilingen som ferieafløser henover sommeren. hvor du har fået den muligheden at hvis at du er den bedste kandidat til den ledig stilling de har .. den ville være meget andeles end alle de ander ansøgninger de få fra andre og ville huskes!
jeg arbejde selv i www.flyttefirmanu.dk hvor jeg få ansøgninger de kedelige ansøgninger bliver bare glemt.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-19 05:47

Begrundelse for min ansøgning.........bla bla bla,
Jeg er i den heldige situation at være ansat som vikar i xx afdelingen i sommerperioden, og det vil være mit håb at kunne fortsætte i firmaet i den ledige stilling.

Godkendelse af svar
Fra : mabou

Dato : 31-05-19 21:11

Tak for svaret katekismus.