/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Webshop med helsekost i England?
Fra : cristian2
Vist : 318 gange
140 point
Dato : 29-05-19 18:51

I Danmark har vi flere webshops som sælger helsekost. De er alle velassorterede. Men går jeg til England kan jeg ikke en stor helsewebshop der er velassorteret. Jeg skal finde et sted der både sælger økomandler, hvid te, øko-padderokke-te, mandelsmør, kornkaffe osv.
Jeg søger på forskellige: google.uk.com, google.uk, google.co.uk

Kan de virkelig være rigtigt, at det finders i et land med 5 mio indbyggere, men ikke i et land med 66 mio?

Måske griber jeg søgningen forkert an ... ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-05-19 19:37

Måske ja

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 30-05-19 10:06

Jeg tror Englænderne har bedre indkøbs muligheder end Danskere, og ikke handler den slags på nettet men på det lokale markede

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-06-19 10:10
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 140 point
Dato : 01-06-19 10:20
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 27-07-19 23:27

Tak for svaret katekismus.