/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan laver man sin egen smiley
Fra : MarsAben
Vist : 534 gange
50 point
Dato : 01-07-03 15:40

hvordan laver man sin egen smiley altså opfinder en???????

skal man bare lave sådan en foreksempel :-/ og sende det til maria@kandu.dk
eller hvad??

hilsen MarsAben

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 01-07-03 16:08

Hej igen

Prøv at stille musemarkøren oven på den smiley du har postet her.
Vælg så "save picture as" eller "gem billede som", hvis det er en dansk windows.
Gem nu denne GIF et sted, hvor du kan finde den igen.
Åben programmet Paint, som følger med windows.
i Paint åbner du nu den GIF du gemte tidligere.
Nu kan du redigere i GIF'en
Husk at gemme den når du er færdig

mvh srhansen

Kommentar
Fra : PoulluoP

Dato : 01-07-03 18:32

hvis du har en scanner, så tegner du en stribe billededer af din personlige smiley i forskellige vinkler, henter et GIF program på nettet, laver en animeret GIF ud fra dine egne tegninger og VUPTI har din egen smiley set dagens lys

hilsen PoulluoP

Godkendelse af svar
Fra : MarsAben

Dato : 02-07-03 15:39

Tak for svaret srhansen.

jeg bruger nu Adobe photoshop

hilen MarsAben

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-07-03 15:45

Okay

Jeg viste jo ikke hvor godt du var inde i stoffet, men det lyder som et fornuftigt valg.

Glæder mig til at se resultatet

mvh srhansen