/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Huawei p30 pro
Fra : loberg
Vist : 208 gange
300 point
Dato : 16-05-19 14:01

Hej
Var begyndt at lægge nogle af mine kontakter genvej på startskærm, efter at ha lagt nogle stykker ind, ville tjekke kontakt og gik tilbage og så kunne jeg ikke mere gøre det?? Men hvorfor reregere min telefon ikke når jeg holder på et tomt felt på startskærm? Jeg kan godt trykke på en app og den reager

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 300 point
Dato : 18-05-19 19:38

Har du prøvet at genstarte?

Eller gå i menuen og lav nye genveje.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 18-05-19 21:06

Tak for svaret abbaba.