/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Varme/ køling
Fra : abbaba
Vist : 167 gange
300 point
Dato : 15-05-19 21:43

Getz.
Køling i kabine virker ikke, og det er ikke A/C men almindelig varme/ luft køling.

Hvor sidder skifteren? til henholdvis varme og frisk luft.
Kan ikke finde den under instrumentbrættet.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-05-19 21:53

Kig i bilens instruktionsbog eller søg efter den på nettet.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-05-19 22:43

Det er nemmere sagt end gjort, den skulle sidde bag frontpanelet i kabinen, men der er kun friskluft eller genbrug af kabinens luft.
Intet med kølig luft, den kører med konstant varme? hvilket kan bliver for meget af det gode på denne tid af året

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-05-19 07:16

Først må du fortælle hvad slags bil det er. Vi her på Kandu er ikke synske.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 18-05-19 19:23

Det er en G E T Z som skrevet.
Uden AC, men normalt luft indtag.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-05-19 21:16

Der er vel en drejeknap på instrumentpanelet (formentlig rund), hvor de kan indstille hvor meget varme, den skal hente ud af bilens køler.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 20-05-19 19:01

Det er der også, men begge positioner giver varme, dog mindre varme ved koldt.

Kabler til diverse knapper virker.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-05-19 19:39

Det lyder som den skal på værksted.