/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Åbne Office uden dt fulde Officeprogram?
Fra : nosunshine5
Vist : 243 gange
100 point
Dato : 28-04-19 11:37

Er det muligt at downloade et program til at åbne et dokument skrevet i microsoft office, uden at have hele programmet? Også uden der fucker med mit Open Office program.

Jeg prøvede at åbne i Open Office, men der bliver det ikke optimalt. Det er en windows maskine.

Jeg skal printe ud og skrive under, scanne ind og sende tilbage...

Det er ikke muligt at få vedkommende til at sende i PFD, det er forsent, da de først møder i morgen og det skal sendes i dag.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 28-04-19 13:03

Har du prøvet Libre Office? De fleste bruger den i stedet for Open Office.

https://da.libreoffice.org/

Microsoft har engang haft nogle gratisprogrammer til at læse officedokumenter med. men men dem tilbyder de ikke mere.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-04-19 21:50

Hvad mener du med det ikke er optimalt?

Der findes online dokument (Words) konverterings sider, ellers prøv Google Docs
https://www.google.com/search?q=online+document+convert&sa=X&ved=0ahUKEwjIj7-fx_PhAhVttIsKHXy_Ai8Q7xYIKSgA&biw=1075&bih=550

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-04-19 06:57

Man kan altid bruge en online PDF converter, der laver om til .PDF, f.eks --> https://smallpdf.com/da/pdf-converter (eller søg på free online pdf converter for andre)

Så har man sin fil som .PDF og kan arbejde videre derfra

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 29-04-19 07:22

Har du prøvet i stedet for at åbne dokumentet, at højreklikke på det, bruge "gem som", vælge en af de muligheder, der dukker op, og så åbne det derfra. Det har jeg været heldig med, når jeg har fået filer fra programmer, jeg ikke selv har.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-04-19 11:07

Googles gratis office program kan håndtere alle micosoft office dokumenter.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-04-19 13:31
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-06-19 09:17

Har du fået dit svar?