/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Camping-greb bag på campingvogn.
Fra : kai-d
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 25-04-19 15:10

Jeg har en Safari Campingvogn hvor de 2 bagerste greb er smuldret væk.

Pr. greb er der 2 huller i vognen på 6 mm. afstanden mellem centeret på de 2 huller er 15 cm.

Det er et problem at skaffe disse greb, det kunne også være kraftige skuffegreb, men 15 cm. mellem centret på de 2 huller hullerne er et stort problem.

Gode ideer modtages

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-04-19 15:23

Google er i reglen et godt sted at begynde...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-04-19 15:47

Du kan prøve ved en ophugger.
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor.
http://caravaninfo.dk/ophugning-renovering-campingvogne/ophugning-af-campingvogne/

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 100 point
Dato : 25-04-19 17:41

Jeg har to sorte greb som aldrig har været monteret, der er 145mm. Mellem hullerne, men det kan ikke være et problem, hvis ikke man vil tvinge dem kan man udvide hullerne.. hvis du vil have dem kan du ordne med en god flaske vin, etc. Jeg bor seks km. Syd for Hobro.

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 25-04-19 18:43

stilkene.

Jeg vil meget gerne have disse sorte greb, kontakt venligst på

kai-d@mail.dk

Mvh.
Kai

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 26-04-19 10:07

Tak for svaret stilkene.

Tak for venligheden.

Mvh.
Kai.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-04-19 10:29

????