/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Knap på tænd/sluk øretelefoner virker ik
Fra : ingelein
Vist : 200 gange
100 point
Dato : 25-04-19 08:37

Mine SENNHEISER øretelefoner har en mulighed for indstilling af lydstyrke og tænd og sluk. Jeg bruger den i forbindelse med lydbøger, og bruger den for at standse afspilningen i steder for at åbne Ipad’en og gøre det der.
Efter seneste opdatering til IOS 12.2 virker det ikke længere.
Mega træls. Hvordan sletter jeg den seneste opdatering?
Der er ikke noget i vejen med øretelefonerne, jeg har to hold, det ene er nyt.
Ingelein

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-04-19 08:42

Tager ret grundigt kig på denne side og håber der er noget der giver en forklaring:

https://www.headgear.dk/sennheiser/

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-04-19 09:15

Dit svar kan jeg ikke bruge til noget. Selvfølgelig kender jeg mine øretelefoner, SENNHEISER CX 5.00i og har brugt dem i mange år. Det er først efter opdatering af min ipad til 12.2 at de ikke længere kan “fjernbetjenes”.
Hvor kan jeg gå tilbage til den gamle ios version?
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-19 10:37

Måske kan en opdatering af driveren til den "SENNHEISER" hjælpe.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-04-19 13:08

Hm. Har nu aldrig hørt om drivere til den slags. Db har jo kun et jack stik

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-04-19 13:08

Db = den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-19 13:29

En fjernbetjening er noget som styrer.
Noget der styrer - gør det nok via en driver.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-04-19 13:43
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-04-19 13:48

@ eyvind
Læs hvad jeg skrev: ikke noget med fjernstyring her. Betjeningen sidder på jackstik kablet.
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-19 16:20

ok

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 06-05-19 19:55

Hvad med at rende i butikken med dem? De kan lynhurtigt finde fejlen.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 06-05-19 20:02

Åh nej - det er ikke øretelefonerne der fejler noget, der er noget galt med Apples opdatering. Volume knapperne virker jo godt nok - og jeg har to styk af de samme, som er specielt made for Ipod,Iphone og Ipad. Det skete jo straks efter opdateringen til Ios 12.2 versionen.-
Butikken er C.Don.com ......... så.......
Ingelein