/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor er vejret så dejligt idag?
Fra : molokyle
Vist : 285 gange
500 point
Dato : 19-04-19 13:47

Hmm....

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 19-04-19 14:09

Det er jo din fødselsdag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-04-19 14:12

Så læser jeg i din historik, at du også er blevet forlovet

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-19 17:55

Korrekt ans og ja. Jeg har fundet mig en yngre model på blot 54 somre. Høj flot og bredskuldret skandinavisk kvinde på 1,51 cm og 41 kg.
Vi har været sammen lidt over et år og hun er flyttet ind her hos mig.
Jeg har friet ... og hun har sgu sagt JA !!!
Stakkels Lene
Ps. God Påske til jer alle på Kandu.dk
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-04-19 18:58

Tillykke Molokyle
Du er savnet på kandu, men nu kender jeg jo grunden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-19 09:06

Hallo Molo - hvornår skal vi til globryllup.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-19 09:46

Eyvind m.fl. -> Vi gifter os om fire år. Man skal jo være ringforlovet i fem år først.
Det bliver en borgerlig vielse i min mors have på Ama'r; Skt. Hans aften og det kun med adgang for den nærmeste familie. Hvedebrødsdagene forventes henlagt til Thy. Nærmere betegnet Jammerbugten; Tranum, Rødhus eller Hune/Kaas.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-19 11:09

Fint - så kan jeg nå at sende min smogking til vask.
(ja den er blevet noget tilrøget igennem årene)

Ans med flere - husk at tage stole med, så vi kan stå og glo ind i haven og råbe hurra.