/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
hvordan læser jeg drømmepigens signaler
Fra : denanonyme
Vist : 210 gange
40 point
Dato : 18-04-19 21:31

Hej.

Situationen er den, at jeg er ret dårlig til piger, og dårlig til at komme i kontakt med folk.

Men for 1 måned siden mødte jeg den skønneste pige til et kursus jeg var på i forbindelse med arbejdet.

Jeg fik ikke talt med pigen, dog fik jeg hilst pænt på hende med et smil, når vi gik forbi hinanden.

Jeg har ikke kunne få hende ud af hovedet siden, og besluttede mig derfor for at kontakte hende over facebook.

Her skrev jeg en besked til hende, og dette førte til lidt skriverier frem og tilbage :D

2 dage senere skrev hun så til mig, hvor hun spurgte til, hvordan det var at arbejde i min afdeling (vi arbejder i samme virksomhed)

Dette førte ligeledes til lidt skriverier mellem os :D

Nogle få dage senere ville jeg i kontakt med hende, men vidste ikke hvad jeg skulle skrive. Så jeg besluttede mig for at "vinke" til hende over messenger. Dette første til, at vi skrev lidt sammen igen - her fandt jeg b.la. ud af at hun havde en kæreste.

Da jeg på et tidspunkt syntes vi havde skrevet samme længe og klokken var mange, lukkede jeg samtalen ned med, at nu skulle vi nok videre, idet jeg helst ikke ville virke for irreterende og desperat.

Til min store overraskelse, skrev hun så til mig igen få timer senere på aftenen, hvor hun spurgte hvad jeg havde brugt dagen på - derfor fik vi chattet lidt igen.

Mit dilemma er nu. Skal jeg kontakte hende igen, eller skal jeg holde igen?

Er mega forvirret. Er det for akavet at tage kontakt til hende igen? hvis ikke - hvordan bryder jeg så isen og starter en ny samtale op med hende?

Ps hun har endnu ikke spurgt ind til mig som privat person, altså - alder, status osv

nogle forslag?

hvordan ved jeg om hun overhovedet er interesseret i mig?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-04-19 21:45

Jeg tror du læser for mange kærlighedsromaner, du skulle vist hellere se at blive voksen...

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 19-04-19 09:44

Tja,hvad er en "kæreste",måske et kort bekendtskab,så hvis hun følger op på dine henvendelser,må hun jo være interesseret,men inviter hende til et eller andet,hvor i kan snakke lidt sammen,så finder du måske ud af hvad hun vil.Glem hvad "marken 84"har skrevet,indenfor det område bliver man nok aldrig "voksen"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-19 09:17

Mit umiddelbare indtryk er, at du nok skal betragte jer som to legekammerater....................da hun jo allerede har en kæreste.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 20-04-19 20:40

Jeg ville lade damen afgøre.

Men i mine øjne at læse? er det kun en lille flirt og intet andet.

MEN bliv da ved, indtil du syntes at damen bliver afvigende i svar osv, så er det på tide at stoppe.
Og lad det ikke gå hen og blive en = tvangstanke, det går som regel galt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-04-19 22:05

denanonyme tager jo pis på jer og jeres velmenende kommentarer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-04-19 10:02

Ja ja marken - men det kan måske være kedeligt at sidde med en computer som eneste lyspunkt.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 22-04-19 22:42

(velmenende kommentarer)

Manden kan vel tænke? og over en vis alder.
Eller er vedkommende en han elefant der ikke har set det modsatte køn i flere år tier.

Der skal 2 til at danse Tango, men med en kæreste får han sikkert modstand i ? stødtanden.

Som skrevet, en flørt der aldrig bliver til noget.

Kommentar
Fra : izmir-pingvinen

Dato : 23-04-19 21:27

I har skrevet mere end rigeligt sammen. Næste skridt er at du må invitere hende ud eller hjem til dig. Eller besøg hende.

Være ligefrem og sørg for at kysse hende hvis hun vil på "date" med dig.
Tal eller nævn intet om hendes kæreste. (Hold dig ikke tilbage! kvinder elsker mænd der tør tage intiativ. Det giver kun plus point).

Hvis hun ikke vil tage i mod dit tilbud om at mødes privat, så bryd kontakten til hende. Og begynd at lede efter en anden.

Det værste der kan ske at du bliver afvist, og det har ingen betydning. Der er massere andre fisk i vandet.

Du ønskes ihvertfald held og lykke