/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mails fra Linkedin
Fra : ingelein
Vist : 146 gange
50 point
Dato : 14-04-19 11:24

Hej udover de mange andre ulidelige spam mails har jeg de sidste dage fået mails fra Linkedin om at et antal personer har søgt på mit navn. Jeg er overhovedet ikke tilmeldt dette forum, mener iøvrigt også at det hedder Linkedit?
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-04-19 11:55

Det hedder Linkedin, og jeg sletter dem bare.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 14-04-19 12:05

Ok, jeg kan forstå at du også får disse mails om at nogen har søgt på dit navn. Er det for at få flere brugere de er begyndt at sende?
Ingelein
Ps. Jeg sletter, men det er træls med 3- ? Stykker om dagen, foruden alle de andre fra “forsendelsesfirmaer”, bitcoin, vundne millioner, osv.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-04-19 13:12

Ja, jeg tror det er for at hverve medlemmer.

Jeg har fået dem i over et år nu. Sletter dem bare, sammen med alt det andet junk mail.