/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook 2013
Fra : johnnyBP
Vist : 178 gange
100 point
Dato : 11-04-19 12:27

Hvor gemmer outlook kontakter?
Min kontaktliste er tom det er med vilje. Men med programmet "pstwiever (freeware), har jeg set at derud over kontaktpersoner findes andre foldere:
a) Forslag til kontaktpersoner
b) Contacts
c) Kontakter
Men dem kan jeg ikke inde i outlook, de er nemlig ikke tomme, men indeholder en del historik, som jeg ønsker at slette

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-04-19 12:45

Outlook gemmer dine mail, kontakter, kalender elementer og alt andet i en .pst fil
Placeringen på din computer er
C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\Outlook\

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-06-19 09:16

Er du blevet klogere?

Kommentar
Fra : johnnyBP

Dato : 22-06-19 12:12

Nej - Jeg ved udmærke godt, at det hele findes i pst filen. Men pstfilen indeholder forskellige direktorier hvor de enkelte elementer er gemt. - Mit spørgsmål var faktisk:hvor i pstfilerene finder jeg de oplysninger og hvordan kan man komme til dem (redigere).
Men det har jeg opgivet at finde ud af så jeg annullerer spørgsmålet.

Annuller spørgsmålet
Fra : johnnyBP

Dato : 22-06-19 12:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål