/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lebara 'datapakke' simkort i mobilrouter
Fra : dogvillestar
Vist : 327 gange
500 point
Dato : 11-04-19 08:26

Nogen der har erfaringmed at bruge Lebara 'datapakke' simkort i mobilrouter?
Virker det?
Er der dækning?

Bor i Hundested.

https://mobile.lebara.com/dk/da/data-packages/100-gb/p/450049

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-04-19 13:11

Det er både Telia og Telenors net, så mon ikke der er dækning.

100GB er meget til data, med mindre du streamer fil.

Og så er der 100 timers tale med, som du så slet ikke bruger.

Der må være et andet alternativ.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-04-19 16:21

Kan kun se at der er data i pakken?

Gå man ind og læser betingelserne så bør den virke i et usb modem/router

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-04-19 17:21
Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 11-04-19 17:44

Du tager fejl Bille1948 du kigger på mobil abonnement men du skal gå ind under datapakker så finder du dette https://mobile.lebara.com/dk/da/data-packages/100-gb/p/450049 som dogvillestar skriver.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-04-19 19:37
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-04-19 22:24

=> for_lækker: Så koster det altså det samme at få 100 timers tale gratis med oveni :)

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 12-04-19 06:42

Citat
=> for_lækker: Så koster det altså det samme at få 100 timers tale gratis med oveni :)

Ikke rigtig relevant når simkortet skal sidde i en Huawei mobil router

Har et simkort med både data og tale i min telefon

Accepteret svar
Fra : for_lækker

Modtaget 500 point
Dato : 12-04-19 12:27

Citat
for_lækker: Så koster det altså det samme at få 100 timers tale gratis med oveni :)
ja, der er ikke brug for tale når simkortet sidder i en i en router som du kan se i spørgsmålet
Citat
Nogen der har erfaringmed at bruge Lebara 'datapakke' simkort i mobilrouter?

Godkendelse af svar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-04-19 06:44

Tak for svaret for_lækker.

Tak for svar

Har bestilt et simkort med 100GB data til 99,- kr., så må det vise sig om det er godt eller dårligt. ellers er 'tabet' af 99,- kr. til at overkomme.
Og hvis det virker OK, så er der 1788,- kr. sparet om året ift. nuværende forbindelse.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 14-04-19 10:16

Tak dogvillestar