/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
BilstrupV: Flemming Leth, terrasse
Fra : BilstrupV
Vist : 193 gange
100 point
Dato : 01-04-19 12:24

En gang omtalte Flemming Leth et produkt til at rense fx en terrasse.
Omtalte vil sige, at han nævnte, at der var et billigt og miljørigtigt og effektivt produkt, men at han ikke måtte sige hvad, da det ikke var (EU-)godkendt til opgaven, og derfor ville han komme i problemer ved at fortælle det i en TV-udsendelse.
Blev du klar over hvilket produkt??
OG opret lige din egen tråd angående dit eventuelle behov for (berettiget) at kritisere EU.

Mvh

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-04-19 13:27
Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 01-04-19 13:46

Tak til katekismus. I så fald er produktet senere blevet godkendt. Produktet var lovligt - bare til andet brug og ikke til rensning af terrasser.
Produktet var forbudt at omtale, alene fordi det ikke var opført som godkendt - ikke på grund af nogen negativ påvirkning. Handelsprisen var lav, så for ikke at save grenen over med de dyrere - og mere skadelige - rensemidler, var producenten uinteresseret i, at få det godkendt som rensemiddel.