/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Adgangskode
Fra : sdam
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 09-03-19 10:16

Jeg kan ikke huske adgangskoden til min pop3.mail.dk.? Mail-adressen har jeg.......
Hvor findet jeg den??

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 09-03-19 10:19

Gå til webstedet. Det der står efter @'et, og prøv at logge ind.
Når du så får fejl login'et, så klik på Glemt adgangskode, og få sendt en ny, eller på anden måde få en ny!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-03-19 10:27

Koden er med højst sandsynlig den samme som den du bruger til dit yousee login. Kan du heller ikke huske den kode, så kan du kontakte youse support på 7070 4040 så kan de ændre den for dig.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 09-03-19 11:56

Kære "dogvillestar"
Der er ikke noget "glemt adgangskode" mulighed! og ja, det er det jeg har brug for at kan komme i min mailboks (TDC/YOUSEE)....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-03-19 14:37

Prøv nu som jeg skriver.
Citat
Koden er med højst sandsynlig den samme som den du bruger til dit yousee login. Kan du heller ikke huske den kode, så kan du kontakte youse support på 7070 4040 så kan de ændre den for dig.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-19 16:00

Du får den lige en gang til, måske du så finder det!!!
Du spurgte jo os 22 januar! https://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=179726#2049099

Hvis du er heldig kan du finde det med dette lille værktøj,
det skal ikke installeres, pak ud og kør.

http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Link til downlad er nederst på siden
Download Mail PassView in zip file (mailpv.zip)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-03-19 16:36

Arjj nu må I stoppe med at gøre det så svært.
Citat
Du får den lige en gang til, måske du så finder det!!!
Du spurgte jo os 22 januar! https://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=179726#2049099

Hvis du er heldig kan du finde det med dette lille værktøj,
det skal ikke installeres, pak ud og kør.

http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Link til downlad er nederst på siden
Download Mail PassView in zip file (mailpv.zip)

Ring nu til Yousee support og få dem til at nulstille koden. det er så let som at klø sig i røv... Specielt i dag hvor de udlever koden i telefonen og ikke så i "gamle dage" hvor de kun kunne sende en ny kode med postdanmark.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 03-04-19 12:19

Tak for svaret Klaudi.