/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Bevar Christania
Fra : QuazeDK
Vist : 280 gange
150 point
Dato : 01-07-03 13:10

Hej!

Er der nogen der kan sige mig hvor
man kan få sådan en "Bevar Christania"
trøje eller t-shirt ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 13:12

Ja, på Carl-Møllers Plads eller i Indkøberen på Christiania.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 13:14

Ps. jeg har lige fået at vide at de kan også købes i værtshuset; Wood-Stock for 100 Kr.

Hilsen gammel 'nitte' </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-07-03 14:11

Hej, QuazeDK -Er der en eller anden dybere mening med, at du har sat spørgsmålet i under "HUNDE"??

Kommentar
Fra : QuazeDK

Dato : 01-07-03 14:13

Nej....det var ikk med vilje...havde ikk set det var inde under hunde...
så bliv ikk sur før du kender grunden til det vel!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-07-03 14:25

NARH, jeg er da ikke sur... Jeg grublede bare over, om der var en dybere mening...... Hvordan kan det være, at du som "ny bruger" ved, at denne smiley betyder "surmuler" ? -og ikke "jeg grubler"?

Kommentar
Fra : QuazeDK

Dato : 01-07-03 14:36

okaay....det ved jeg heller ikk med den ligner bare en der er sur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 15:00

Birgitta -> Man kan aldrig blive for forsigtig vel? Bare rolig, gi' QuazeDK en chance. Det er jo et meget tilforladeligt spørgsmål. Og hvad skulle jeg miste ved at hjælpe? Der foregår jo ikke noget ulovligt på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 01-07-03 15:10

Selvfølgelig er det under hunde..... er det måske ikke på christiania de mest harmoniske hunde løber rundt?

Kommentar
Fra : QuazeDK

Dato : 01-07-03 15:27

Taak for din hjælp Molokyle...Christania er jo som sagt en fri stad....der er intet
ulovligt i at hjælpe...jeg har set forskellige kendte mennesker med sådan en trøje..
f.eks. Mikkel fra programmet Boogie
Og så er jeg helt enig med Dullermaren :P

Kommentar
Fra : QuazeDK

Dato : 01-07-03 15:27

Taak for din hjælp Molokyle...Christania er jo som sagt en fri stad....der er intet
ulovligt i at hjælpe...jeg har set forskellige kendte mennesker med sådan en trøje..
f.eks. Mikkel fra programmet Boogie
Og så er jeg helt enig med Dullermaren :P

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-07-03 18:33

MMMMnnmnmnmn Jeg synes alllså, der foregår en helmasse, som jeg ikke forstår....... Vaff' noget ulovligt skulle foregå??? Hvadmenerdu, Molokyle?? Er jeg bare extrem dum eller tungtopfattende i dag...?.. (mangler en smiley, der ligner et spørgsmålstegn...)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 18:44

Birgitta -> Du må undskylde og nej du er ikke dum eller no'et.

Lad os lave et tankeexperiment:

En politiagent går ind på kandu.dk som ny bruger, for at finde aktivister eller 'ballademagere' som ordensmagten ynder at kalde dem. Så lægger man en 'fælde' med et tilsyneladende uskyldigt spørgsmål om Chrisiania og håber på at det vil kaste et link af sig til en af disse 'aktivist celler'. Overvågning.

Ka' du følge mig nu? Jeg troede, du måske var lidt for mistænkelig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : QuazeDK

Dato : 01-07-03 22:16

Det skal altså lige siges at jeg ikke er nogen polititmand
er jo trods alt kun 14....men sys bare t-shirten/trøjen
er ret fed.....

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 01-07-03 22:57

øhhh.... er vi ikke ved at komme langt ud i Hampen nu ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 22:58

Ja og jeg er 43.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-07-03 18:07

Jooh, man er, hvad man vil være her på nettet.... Fint nok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:15

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>